Ofte stilte spørsmål – FAQ
Vi har fri frakt på ordre over 1000,-*. Ordre under 1000,- er fraktprisen 99,-.
*Varer som ikke gir fri frakt.
– Ski, snowboard & pulk 199,-
– Skistaver & hockeykøller 99,-
– Sykkel(ikke elsykkel) 299,-
– Elsykkel 499,-
Den endelige avtalte fraktprisen vises i kassen.
Vi samarbeider med (Bring)Posten for levering av pakker.
Noen sykler blir sendt med PostNord, du vil få mail/sms med sporing.
Se frakt og retur for mer informasjon.
Har du bestilt feil eller angrer på en bestilling, ta kontakt med oss via telefon 61 27 04 30 eller chat.
Vi vil tilstrebe å svare deg så kjapt vi kan. Har du fått utsendingsbekreftelse på epost, får vi ikke gjort noe dessverre. Da er pakken allerede sendt.
– Sjekk søppelpost/spamfilter
– Sjekk om du har skrevet riktig epost adresse
– Sjekk bankonto, vipps eller klarna om det har blitt en transaksjon.
Om det skulle være noe mer, ta kontakt med oss 61 27 04 30, butikk@lillehammersport.no eller chat.
Kjøper du ski og binding hos Lillehammer Sport er montering inkludert i prisen.
Lurer du på hva annet vi tilbyr av servicer les mer her.
Skulle vi mot formodning sende deg feil vare er det fint om du kontakter oss så fort som mulig. Det gjør at vi kan få sendt deg riktig vare fortere.
Vi dekker selvfølgelig returen av den feilsendte varen.
Uavhentede pakker vil bli belastet med et gebyr på kr 199,- inkl. mva.
Er det noen omstendigheter som gjør at du ikke får hentet ut pakken, ta kontakt med oss.
Skulle det vises seg at varen(e) du har bestilt ikke skulle passe eller at du angrer deg , kan du returnere varen til oss innen 14 dager etter du hentet pakken på posten.
Angreretten gjelder ikke følgende*
*Forseglede varer som ikke er egnet for retur av helsevernmessige eller hygieniske årsaker hvor forseglingen er brutt etter levering(eks sikkerhetsutstyr innen klatring, undertøy og kroppsnært treningstøy)
*Orginalemallasje må være inntakt for at full angrerett skal gjelde.
Kan vi ikke selge varen som ny, vil egne regler i angrerettloven tre inn og beløpet som eventuelt refunderes vil bli avkortet etter produktets verdiforringelse.
*Varer/produkter som er fremstilt etter kundens spesifikasjoner, såkalt tilvirkningskjøp, (eks tau kuttet på spesifikasjon, ski og bindinger montert etc.)
*Varer som forringes eller raskt går ut på dato (eks mat og kosttilskudd)
*Varer med personlig preg.
Våre åpningstider:
Mandag – fredag: 10-18
Lørdag: 10-16
Søndag: stengt
Tlf: 61270430
Epost: butikk@butikklillehammersport.no
Adresse: Storgata 86, 2615 Lillehammer
Hentepunkt i Lillehammer
Åpne i kart
Skal du returnere en vare(er) tilbake til oss er det viktig at produktet er som nytt. Dvs at alt av originalemballasje, orginale merkelapper med vareinfo skal være festet slik du mottok produktet. Produktet ikke skal under noen omstendigheter vise antydning til at det er brukt.
Produkter sendt i orginal eske må returneres med esken. Det skal ikke skrives eller teipes direkte på esken.
Alle produkter (og esker) skal pakkes forsvarlig inn i egnet emballasje, slik at produkt og eske er beskyttet under transporten tilbake til oss.
Personaliserte produkter som f.eks ski med montert binding gjør at varen ikke anses som å være i orginal stand. Dermed gjelder ikke angreretten.
Forhåndsutfylt returetikett.
Bruk forhåndsutfylt returetikett for å sende varer i retur. Gå til Postens https://retur.posten.no for å bestille din retur (returkode: «lillehammersport_retur»).
Husk å skrive ditt ordrenummer i Referanse- feltet. Adresselappen kan du skrive ut hos din lokale post i butikk eller postkontor.
Ved bruk av forhåndsutfylt returetikett til å sende varer i retur vil du bli belastet 99 kr for vanlige småpakker, lange/store pakker(f.eks pulk, staver, ski eller sykkel) 199 kr, elsykkel 399 kr. Dette vil trekkes fra din tilbakebetaling.
Uavhentede pakker går ikke under retur og vil medføre en gebyr på kr 199,-.
Om du skulle ha noe spørsmål. Send oss en mail butikk@butikklillehammersport.no
Les mer om Frakt & Retur
Returer blir behandlet fortløpende, men det kan ta litt lengre tid rundt visse tider av året (f.eks jul, store salgsdager osv)
Når returen er behandlet vil det ta 2-5 virkedager før beløpet er tilbakeført, avhengig av betalingsmetode.
Har du betalt med Klarna faktura blir denne slettet fra systemet og du kan se bort i fra fakturaen.
Har du mistet returskjema kan du laste ned det her. LAST NED