Reklamasjon
Spørsmål og svar om reklamasjon
Dersom du opplever problemer med varen du har kjøpt fra Lillehammer Sport, ber vi deg vennligst kontakte oss via e-post eller besøke vår fysiske butikk i Lillehammer. Dersom du har gjort en nettbestilling og ikke har mulighet til å besøke den fysiske butikken, er det essensielt at eventuelle feil eller mangler blir dokumentert skriftlig.
Vennligst send oss en e-post til butikk@lillehammersport.no
For en smidig håndtering av din reklamasjon, ber vi deg vennligst inkludere følgende informasjon:
– Ordrenummeret for din bestilling (vennligst legg gjerne dette til i emnefeltet)
– Beskrivelse av årsaken til reklamasjonen
– Inkludér bilde eller video som dokumenterer feilen eller mangelen på varen
– Hvis mulig, ta et bilde av produksjonsnummeret på varen
– Oppgi din adresse samt telefonnummer
Denne informasjonen vil bidra til en raskere og effektiv håndtering av din reklamasjon.
Du kan forvente å motta et svar fra oss innen 0-5 virkedager etter din første henvendelse.
Vi tar oss av saken i samarbeid med vår leverandør, og behandlingstiden vil variere avhengig av leverandøren og arten av problemet. Vi streber naturligvis etter å løse saken så raskt som mulig, men den vanlige behandlingstiden for en reklamasjon er 1-4 uker, avhengig av hvordan saken blir håndtert. Vi vil holde deg oppdatert med informasjon om fremskrittene underveis.
Forbrukerkjøpsloven gir vanligvis en klagerett på 2 år. Dersom varen er ment å ha en lengre levetid, gjelder normalt en klagerett på 5 år. Ytterligere informasjon finner du i våre kjøpsvilkår.