Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy Satin Aluinum/Gunmetal – Fulldempet terrengsykkel

Vår pris:

kr 70.000,00

La oss få noe klart, Stumpjumper EVO Alloy er ikke en “normal” stisykkel. Den er bygd for å bli kjedelig, enkel og enkel. Med den samme helt nye designen som sine karbonbrødre – inkludert en justerbar hoderørsvinkel, 150 mm ytelsestilpasset vandring, tilpasningsevnen til S-størrelse og SWAT™ dørintegrering – i et lett, men tøft M5 Alloy-chassis, er du kommer til å kunne bombe ned stier som du trodde du ikke kunne røre uten en fullverdig DH-rigg.

Stumpjumper EVO Elite Alloy er bygget for å slåss, ingen tvil. Med en skuddsikker SRAM GX Eagle 12-trinns drivlinje, kraftige 30 mm brede lettmetallfelger og Rx Tuned Fox FLOAT Factory-oppheng, er det ingen sti for bøllete.

Nullstill
Varenummer: I/A Kategori: Stikkord:

Beskrivelse

  • All reise i verden er ubrukelig uten riktig sjokkinnstilling og kinematikk. For den nye Stumpjumper EVO-designen prioriterte vi kinematisk ytelse. Ved å bruke lærdommene mens vi utviklet Enduro, og deretter med mer enn 1000 timer med utvikling av felt- og opphengslaboratorier, har vi ikke bare forbedret pedalytelsen til Stumpjumper, men vi har gjort den mer dyktig, smidig og livlig. Vi økte anti-knebøy, slik at fjæringen bedre motstår pedalbob, og vi forbedret bump-ytelsen ytterligere ved treff med firkantet kant. Bunnlinjen? Denne tingen makulerer stier, ikke ben.
  • S-størrelsesgeometrien til den nye Stumpjumper EVO er vår mest progressive til nå. Lang, lav, slakk, kort forskjøvet gaffel, brattere seterørsvinkel – dette er krav for moderne progressiv kjøring. Men ikke alle jibber på samme måte, og derfor er geoen på nye Stumpjumper EVO fullt justerbar med seks forskjellige innstillinger. Du kan justere BB-høyden med 10 mm, du kan justere hodevinkelen med to grader, og du kan gjøre disse justeringene uavhengig av hverandre. Til slutt, hvis du vil gå i full-party mullet-modus, lar EVO deg kjøre et 27,5-tommers bakhjul sammen med en 29-tommers front.
  • Rider-First Engineered™-rammer bruker en størrelsesspesifikk tilnærming til kjøreegenskaper som sikrer benchmark-håndtering og feilfri ytelse, uavhengig av ramme- eller rytterstørrelse. Enten du er en hoppeglad trim som kjører en S1, eller en DH-fjell gigant som trenger den lange S6, vil du oppleve de samme kjøreegenskapene – skinneskarpe svinger og balansert stivhet foran og bak – på det letteste- mulig vekt.
  • Vi introduserte SWAT™-døren på Stumpjumperen i 2016, og la til plass i rammen din for de «oh sh**t»-nødvendighetene som pumper og reserverør, og gjorde umiddelbart jerseylommer overflødige.

Tilleggsinformasjon

Størrelse

S4