Tomt på lager

Specialized Epic Evo Carbon

No color

Fulldempet terrengsykkle med karbonramme
RockShox dempere

Beskrivelse

Og selv om den aldri vil avvise et nummerskilt, er Epic EVO godt kjent med det faktum at den neste ridgeline også er en perfekt mållinje, og tilbyr en utrolig kombinasjon av tråkkeffektivitet og imponerende løypetemmingsevne for å få deg der raskere.

Mens Epic EVO ser en tilsynelatende beskjeden økning på 20 millimeter i fjæringsvei foran over sin Epic stallkamerat og bare 10 millimeter bak, har vi jobbet overtid for å sikre at den har blitt implementert på en måte som får deg til å si » Whoa! så snart du treffer din første strekning med singletrack.

Omhyggelig konstruert for å beholde så mye av Epics standardinnstillingseffektivitet som mulig, fungerer EVOs nye fjæringskinematikk sammen med vår Rx XC-støtmelodi for å sikre at du kan få det absolutt mest mulig ut av hver tomme av bevegelsen på trykk, samtidig som den tilbyr økte anti-knebøyegenskaper for forbedret pedaleffektivitet.

Med mye øvelse for å holde seg i forkant av kurven, gjør Epic EVO nå krav på den mest dyktige iterasjonen av vår progressive XC Geometry som noensinne har prydet en Epic. Den er også mer allsidig enn noen gang takket være en ny flip chip-utstyrt bakre ende som lar ryttere justere hoderørsvinkel og bunnbraketthøyde for enkelt å tilpasse Epic EVOs håndteringsegenskaper.

Epic EVOs fluevekt FACT 11m karbonramme har kraftige SRAM-komponenter og RockShox-oppheng for en pakke som er skreddersydd for å få miles til å forsvinne raskere enn noen gang.

Flip It To Rip It: Juster turen til Epic EVOs FACT 11m karbonramme for å matche dine foretrukne håndteringsegenskaper med flip-chip-enkelhet som lar syklistene redusere EVOs hoderørsvinkel med en halv grad mens de senker bunnbrakettens høyde med 10 millimeter.
Reba RL deler ut reise med en stødig hånd takket være RockShoxs Motion Control-demper, mens SoloAir-justerbarheten gjør innringing av fjæringsytelse til en lek.
SRAMs NX Eagle-drivverk er målestokken for rimelig høy ytelse, som gir skarpe giring og et enormt girområde på 450 %.

Teknisk informasjon

RAMMESETT
Seteperm
SETEKRAGE, KCNC, SPL-SC02-349-02, EKSTRUDERT, 7075-T73, 34,9MM, 10B21, SORT SINKBOLT, BOLTEKLEMETYPE
Ramme
FAKTA 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, gjenget BB, 12x148mm bakavstand, intern kabelføring, 110mm vandring
SUSPENSJON
Støtdemper bak
SRAM RS DLX S+ RL SP190X40 0P3 LNLC43SN9RXT C1
Gaffel
RockShox Reba RL, Motion Control-demper, Solo Air, 42 mm offset, 15x110 mm gjennomgående aksel, 120 mm vandring
COCKPIT
Stemme
Spesialisert, 3D-smidd legering, 4-bolt, 7-graders stigning
Teip
Spesialiserte Trail Grips
Håndterbar
Spesiallegering, 20 mm stigning, 31,8 mm, 760 mm bred
Sal
Body Geometry Power Sport, stålskinner
Setestolpe
TranzX dropper, 30,9 mm, XS-SM: 100 mm, M: 125 mm, L-XL: 150 mm
BREMSER
Bakbrems
SRAM Level T hydraulisk skive, 2-stempel caliper
Forbremsen
SRAM Level T hydraulisk skive, 2-stempel caliper
KJØR TOG
Kjede
SRAM SX Eagle, 12-trinns
Kjede ringer
Stål, 30T
Veivsett
SRAM X1000 Eagle, DUB, 170/175 mm 32T
Girspaker
SRAM NX Eagle, avtrekker, 12-trinns
Kassett
SRAM NX Eagle, 12-trinns, 11-50t
Bakskifter
SRAM NX Eagle, 12-trinns
Bunnbrakett
SRAM DUB, BSA 73mm, gjenget
HJUL
Bakre nav
Legering, forseglede patronlager, 12x148 mm gjennomgående aksel, 32 timer
Innerrør
RØR, STANDARD 48MM PV LAV BLY 29x1,75/2,4, MAXXIS MERKE
Bakdekk
Spesialisert bakkekontroll, GRID-hus, T7-kompound, 29x2,35
Frontdekk
Spesialisert bakkekontroll, GRID-hus, T7-kompound, 29x2,35
Rimer
Spesialisert legering, klar for slangeløs, 29 mm innvendig bredde, 28 timer
Hub foran
Spesialisert legering foran navskive, forseglede patronlager, 6-bolt, 15x110 mm gjennomgående aksel, 32t
HJUL OG DEKK
Eiker
Rustfritt, 14g

Spesifikasjoner

Størrelse

S, M

Farge

No color

Type

Fulldempet XC-sykkel

Merke

SPECIALIZED

Omtaler

Spørsmål

Handlekurv